WSPARCIE.

-25% z kodem: BLACK25               •                -25% z kodem: BLACK25              •           -25% z kodem: BLACK25               •                -25% z kodem: BLACK25                •               -25% z kodem: BLACK25               •               -25% z kodem: BLACK25                •                -25% z kodem: BLACK25               •            -25% z kodem: BLACK25                 •                -25% z kodem: BLACK25

 

Warunki gwarancji produktów The Leshy

 

I. Ogólne warunki gwarancji
1. Gwarancja w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty, lecz różni się długością, w zależności
od rodzaju produktu:
a) 24 miesiące: ładowarki sieciowe
b) 12 miesięcy: kable
2. Czas gwarancji liczony jest od momentu otrzymania produktu przez klienta.
3. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski, w zgodzie z polskim prawem.


II. Co obejmuje gwarancja
Gwarancja obejmuje wady fizyczne produktu. W przypadku stwierdzenia wady podejmiemy odpowiednie
działania tj. wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze.
W przypadku niemożności wymiany produktu na identyczny, skontaktujemy się z klientem, w celu
uzgodnienia najlepszej alternatywy dla wadliwego produktu (np. o innym kolorze lub innej specyfikacji),
ale nie o gorszej specyfikacji niż ten, który został zakupiony.


III. Czego gwarancja nie obejmuje
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i związanych z nimi usterek. Dotyczy to uszkodzeń
spowodowanych na przykład przez:
a) warunki, w jakich używany jest produkt, np. zanieczyszczenia, pył, środki chemiczne, wyjątkowo
wysoką lub niską temperaturę, kontakt z cieczami, zewnętrze promieniowanie jonizujące lub pole
magnetyczne;
b) nieprawidłowe używanie, transport i przechowywanie;
c) błędnie przeprowadzony montaż i konserwacja produktu, niezgodnie z instrukcją lub
wskazówkami;
d) używanie produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.


IV. Jak zgłosić reklamację
W przypadku stwierdzenia wady produktu, należy zgłosić do nas reklamację. W takiej sytuacji:
1. Należy posiadać i przygotować dokument zakupu (paragon lub fakturę).
2. Reklamację należy zgłosić poprzez:
a) formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie, pod adresem: .........
b) wysyłając bezpośrednio maila, na nasz adres pocztowy: sklep@theleshy.pl
3. Po otrzymaniu zgłoszenia, w odpowiedzi wyślemy informacje, co należy robić dalej.
4. Należy dostarczyć nam kompletny i bezpiecznie zapakowany produkt (przy czym nie musi być
zapakowany w oryginalne opakowanie), wraz ze wszystkimi akcesoriami.
Wysyłka odbywa się na nasz koszt, na wskazany adres i przez przewoźnika, którego wybierzemy.

 

V. Kiedy gwarancja przestanie obowiązywać

Gwarancja przestanie obowiązywać, jeżeli:
a) produkt będzie naprawiany lub nieprawidłowo przerabiany i serwisowany, na własną rękę;
b) zostaną uszkodzone plomby (w przypadku gdy takowe znajdują się na produkcie);
c) produkt zostanie uszkodzony mechanicznie, z winy klienta, a nie jest wadą fizyczną;
d) zostaną usunięte lub zakryte numery seryjne produktu;
e) produkt będzie podłączany i używany z innymi urządzeniami, niezgodnie z ich instrukcją.


VI. Dodatkowe informacje
W zakresie nieuregulowanym naszą gwarancją, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy
prawa.

 

Infografika regulaminu sklepu internetowego dla Konsumenta
The Leshy


 

Sprzedawca

Firma Handlowo-Usługowa "ECOWIT" Witold Cisłak
ul. Lubelska 46, 35-233 Rzeszów
NIP 8131177921
REGON 690394409


 

Kontakt ze Sprzedawcą

Adres e-mail: sklep@theleshy.pl
Telefon: 691697928


 

Dane Konsumentów

Administratorem danych Konsumentów jest Sprzedawca. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu.


 

Konto Konsumenta

W Sklepie można założyć konto, które umożliwia Konsumentowi dostęp do dodatkowych funkcji.


 

Sposoby płatności

  • przelew bankowy

  • za pośrednictwem platformy płatniczej

  • za pobraniem

  • w momencie odbioru osobistego


 

Termin płatności

W przypadku wyboru płatności z góry, Konsument ma 2 Dni robocze na jej dokonanie.


 

Termin realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi 2 Dni robocze.


 

Metody dostawy

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej

  • do paczkomatów InPost

  • odbiór osobisty


 

Odstąpienie od umowy

Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.


 

Brak prawa do odstąpienia od umowy

W niektórych przypadkach Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w regulaminie Sklepu.


 

Reklamacje

W przypadku braku zgodności produktu z umową, Konsument może go reklamować. Więcej informacji znajduje się w regulaminie Sklepu.

Niniejszy dokument nie jest regulaminem, a jedynie wyciągiem najważniejszych informacji z regulaminu. Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.

NEWSLETTER.

Twój e-mail:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Podanie adresu email jest jednoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności i akceptacją warunków dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Adres

Lubelska 46,

Rzeszów 35-233

Kontakt

Info

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

Producent: