|
|
-25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25 • -25% z kodem: BLACK25
Warunki gwarancji produktów The Leshy
I. Ogólne warunki gwarancji
1. Gwarancja w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty, lecz różni się długością, w zależności
od rodzaju produktu:
a) 24 miesiące: ładowarki sieciowe
b) 12 miesięcy: kable
2. Czas gwarancji liczony jest od momentu otrzymania produktu przez klienta.
3. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski, w zgodzie z polskim prawem.
II. Co obejmuje gwarancja
Gwarancja obejmuje wady fizyczne produktu. W przypadku stwierdzenia wady podejmiemy odpowiednie
działania tj. wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze.
W przypadku niemożności wymiany produktu na identyczny, skontaktujemy się z klientem, w celu
uzgodnienia najlepszej alternatywy dla wadliwego produktu (np. o innym kolorze lub innej specyfikacji),
ale nie o gorszej specyfikacji niż ten, który został zakupiony.
III. Czego gwarancja nie obejmuje
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i związanych z nimi usterek. Dotyczy to uszkodzeń
spowodowanych na przykład przez:
a) warunki, w jakich używany jest produkt, np. zanieczyszczenia, pył, środki chemiczne, wyjątkowo
wysoką lub niską temperaturę, kontakt z cieczami, zewnętrze promieniowanie jonizujące lub pole
magnetyczne;
b) nieprawidłowe używanie, transport i przechowywanie;
c) błędnie przeprowadzony montaż i konserwacja produktu, niezgodnie z instrukcją lub
wskazówkami;
d) używanie produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
IV. Jak zgłosić reklamację
W przypadku stwierdzenia wady produktu, należy zgłosić do nas reklamację. W takiej sytuacji:
1. Należy posiadać i przygotować dokument zakupu (paragon lub fakturę).
2. Reklamację należy zgłosić poprzez:
a) formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie, pod adresem: .........
b) wysyłając bezpośrednio maila, na nasz adres pocztowy: sklep@theleshy.pl
3. Po otrzymaniu zgłoszenia, w odpowiedzi wyślemy informacje, co należy robić dalej.
4. Należy dostarczyć nam kompletny i bezpiecznie zapakowany produkt (przy czym nie musi być
zapakowany w oryginalne opakowanie), wraz ze wszystkimi akcesoriami.
Wysyłka odbywa się na nasz koszt, na wskazany adres i przez przewoźnika, którego wybierzemy.
V. Kiedy gwarancja przestanie obowiązywać
Gwarancja przestanie obowiązywać, jeżeli:
a) produkt będzie naprawiany lub nieprawidłowo przerabiany i serwisowany, na własną rękę;
b) zostaną uszkodzone plomby (w przypadku gdy takowe znajdują się na produkcie);
c) produkt zostanie uszkodzony mechanicznie, z winy klienta, a nie jest wadą fizyczną;
d) zostaną usunięte lub zakryte numery seryjne produktu;
e) produkt będzie podłączany i używany z innymi urządzeniami, niezgodnie z ich instrukcją.
VI. Dodatkowe informacje
W zakresie nieuregulowanym naszą gwarancją, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy
prawa.
INSTRUKCJA OBSŁUGI DLA ŁADOWAREK THE LESHY
ŁADOWARKI SIECIOWE:
https://drive.google.com/file/d/1ZOQJVfBUVdIkt64qQO8hQt7EQz2RY08z/view?usp=sharing
ŁADOWARKI SAMOCHODOWE:
https://drive.google.com/file/d/1xDD2-lhU3TF4YuG6GxbC2Ielew27Cn-p/view?usp=sharing
|
|
Podanie adresu email jest jednoznaczne z zapoznaniem się z polityką prywatności i akceptacją warunków dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Lubelska 46,
Rzeszów 35-233
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.
Producent: